Sunday, March 25, 2007

Makan Luar Atau Masak Sendiri

Selalu jugak kawan-kawan tanya sama ada fied masak atau beli jerr kat kedai. Act fied nak kata suka masak tu takdelah. Tapi fied rasa makan kat rumah lebih baik. Makan kat luar ni patutnya sekali sekala ok. Tapi boleh dikatakan dalam seminggu, mesti ada juga yang makan luar. Makan luar ni selalunya sebab malas masak atau kadang-kadang dah alang-alang keluar rumah pegi mana2, makan jerr kat luar. Makan kat luar ni bukan tak bagus, tapi kadang-kadang bila kita dah plan diet kita bila datang makanan sedap semua nak makan. Itu yang kadang-kadang terbantut diet plan kita tu.

Bila makan kat rumah, kita yang plan nak makan banyak kerr nak makan sikit kerr kita yang tentukan. Ingredient dalam masakan pun kita yang tentukan. Macam hubby fied pun suka makan kat rumah sebab die rasa selesa.


Sama-sama kita jaga diet kita.





Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

Dapatkan herba-herba untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

0 comments:

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com