Sunday, March 25, 2007

Belajar Tetap Kene Belajar

Sajer laaa membelek gambar-gambar masa honeymoon dulu.fied nampak laaa gambar plan tube kat london.Plan tube ni act fied dah dapat before pegi london lagi. Tapi masa tu tak tau lagilaa kepentingan plan ni.Bila dah sampai london, memang kitorang bergantung kat plan ni. Nak hafal memang tak sempat. Berapa hari jerrr honeymoon kitorang.


Masa awal-awal biasa laaa ada jugak buat silap.Tapi bila dah setengah hari asyik naik tube ni jerr,dapat laaa kitorang tahu cara yang ideal pakai tube ni. Rasa seronok bila kitorang dah faham konsep naik tube di london ni. Siap orang luar pun tanya kitorang cara nak naik tube. Hihihi

Rasa macam nak pergi london lagi jerr.Kalau dah ada budget mungkin boleh pergi lagi kot.Nak kene pujuk hubby laaaa.Hihi
Sebenarnya fied rasa kita ni kene sentiasa belajar dari semasa ke semasa untuk memajukan diri kita.Dalam hal kesihatan dan kecantikan kita perlulah sentiasa belajar atau dapatkan tip-tip yang baru untuk memastikan diri kita sentiasa sihat dan cantik.



Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

Dapatkan herba-herba untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

0 comments:

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com