Tuesday, March 20, 2007

Hari Pertama Mem'Blogger' kan Diri



Hari ni first day aku menulis dalam blog ni. Kira nak ambil feel dulu. Aku ni takdelah bagus sangat dalam penulisan. Tapi ape yang aku akan tulis dalam blog ni dari semasa ke semasa ialah mengenai kesihatan dan kecantikan. Tema blog ni pun Badan Langsing. Ini kira post aku yang pertama. Takde ape sangat nak ditulis. Kalau korang ada masa jenguk-jenguklah website pertama aku ni. http://www.badanlangsing.com . Dalam website ni ada menjual produk-produk yang berasaskan herba. Ni untuk kegunaan semua golongan lelaki atau wanita. Yang belum kahwin atau dah berkahwin. Produk untuk persediaan berkahwin pun ada. Jenguk-jenguklah website ni. Kalau ada apa-apa komen, boleh email aku pet_91@yahoo.com.

Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

0 comments:

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com