Monday, April 2, 2007

Hendak Seribu Daya

Masa majlis perkahwinan fied dulu, teringin sangat nak ada kek bertingkat. Selalunya kalau buat kek bertingkat ni kita akan guna kek icing sebab senang nak susun tingkat-tingkat seterusnya. tapi masa tu fied rasa rugi kalau pakai kek icing sebab mesti tak sedap kalau makan. Bagitau mak kalau boleh nak kek sponge. Memang masa majlis tu ada laaa kek sponge.

Tapi yang thrill nya ikut kata mak ngah n pak ngah fied, masa nak susun kek tu. Fied sangat berterima kasih sebenarnya kat famili-famili. Diorang banyak bersusah payah terutamanya mak,ayah n adik-adik. Balik cerita kek ni. Kek ni kiranya ada 5 lapis atau tingkat. Nak susun tu memang susah sebab tiang setiap tingkat akan dipacak atas kek sponge tu. Kek tudahla lembut. Memang susah laaaa nak dirikan. Tapi dengan teknik dan usaha yang bersungguh-sungguh, berjaya juga kek itu didirikan.

Apa yang fied nak tekankan di sini yang usaha itu tangga kejayaan. Hendak seribu daya tak hendak seribu dalih. Kalau kita berkehendakkan badan yang sentiasa sihat, kita akan berusaha untuk memastikan matlamat kita tercapai.

Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

Dapatkan herba-herba untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

0 comments:

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com