Thursday, April 5, 2007

Hadiah Dari Suami

Bila sampai birthday atau anniversary kita, kadang-kadang kita berharap gak hadiah dari orang yang tersayang. Tapi sebenarnya fied rasa apa yang paling penting ialah si Dia ingat tarikh-tarikh penting tersebut. Kalau setakat bagi hadiah tapi takde feeling atau ingatan terhadap tarikh-tarikh penting tu terasa macam kosong jerr laaa.Fied ni memang seboleh-bolehnya cuba nak ingat setiap tarikh-tarikh penting ni.

Sebenarnya dengan ingatan terhadap tarikh-tarikh ini membolehkan hubungan kekeluargaan semakin baik dan bahagia. Tiada yang lebih baik sekiranya famili kita bahagia.

Fied act baru lepas tengok gambar kahwin fied. Ada gambar upacara pembatalan air sembahyang. Masa tu fied bagi cincin kat hubby n hubby plak bagi gelang kat fied. Barang-barang tu memang beli atas dasar suka sama suka. Hehehe. Hadiah dalam majlis ni sebenarnya simbolik jerrr. Apa yang paling penting ialah majlis sebelum tu. Majlis akad nikah. Fied sentiasa berdoa agar perkahwinan fied ni berkekalan hingga ke akhir hayat. Amin.




Ni gelang hubby fied bagi masa majlis akad nikah



Fied memang puas hati gilerr dengan cincin yang fied bagi kat hubby fied ni. Rasa cantik yang paling penting hubby fied suka.







Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

Dapatkan herba-herba untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

0 comments:

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com