Tuesday, June 3, 2008

Syukur Alhamdulillah dan Terima Kasih......Majlis Akikah Anak & Kenduri Kahwin Adikku

Alhamdulillah, majlis akikah anak dan kenduri kahwin adik aku berjalan lancar pada 31 Mei 2008. Terima kasih kepada semua jemputan yang hadir dan kepada semua yang terlibat dalam menjayakan majlis ini.

Jutaan terima kasih ditujukan kepada kedua-dua mak and ayah, isteriku, adik aku selaku pengantin pada hari tersebut, tok n wan, pak2 sedara n mak2 sedara, sepupu sepapat dan semua yang terlibat secara langsung atau tak langsung.

Majlis berjalan lancar dan mudah-mudahan diberkati dan dirahmati oleh Allah. Kesemua pak menakan n mak menakan dari Kedah, Selangor n Johor berjaya menyampaikan diri ke majlis kenduri ni. Sepupu2 juga sampai, Cuma sorang jerrr yg masih berada di Ireland tengah exam.

Tahniah diucapkan kepada adik aku yang selamat menjadi suami pada 24 Mei 2008. Semoga rumah tangga mereka bahagia hingga ke akhir hayat dan dirahmati oleh Allah.

Terima kasih kepada semua. Moga-moga anda semua semua dirahmati oleh Allah.

Tunggu posting yang akan datang. Mungkin boleh upload gambar kenduri skit kot….hehe :)


Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

Dapatkan produk-produk untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

2 comments:

Anonymous said...

mana gambar?? xdak pon.. huhu

Anonymous said...

salam ziarah from dublin.. :)

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com