Tuesday, September 1, 2009

Pengambilan SIY dalam bulan Ramadhan

Penjualan SIY memang sangat laju terutama dalam bulan puasa ni. Ramai sangat yang bertanya pasal produk ni. Kebanyakannya yang mencuba produk ni sudah dapat menampakkan hasil dan telah meneruskan pengambilan produk. Fied tumpang rasa gembira kepada yang berjaya dan berharap agar semua dapat mencapai apa yang dihajatkan.

Ramai yang bertanya Fied tentang pengambilan SIY dalam bulan puasa ni. Sebab pengambilan
jus SIY akan membuat kita berasa dahaga, dicadangkan pengambilan SIY jus siang (merah) diambil selepas berbuka puasa dan jus malam (kelabu) diambil selepas makan sahur.

Yang paling penting, kena minum banyak air. Minum 2-3 liter air. Ini bagi memudahkan sistem badan mengembalikan air dalam badan.

Teruskan dengan pengambilan SIY. Fied doakan agar kita sentiasa sihat, cantik dan langsing.

Untuk keterangan lanjut mengenai produk SIY boleh layari


Sekiranya ingin membeli, boleh terus email Fied di fied@badanlangsing.com / fied91@yahoo.com.my atau layari http://www.badanlangsing.com


Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com/

Dapatkan herba-herba untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

1 comments:

fied said...

oh ya,,utk makluman semua,,sekarang ni kalau beli 6 kotak S.I.Y ada promosi percuma voucher percutian dalam dan luar negara. lawati

VOUCHER

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com