Sunday, August 23, 2009

Hari Pertama Ramadhan 1430 Hijrah

Hari pertama berpuasa dalam tahun ni Alhamdulillah semuanya berjalan lancar. Badan pun tak letih sangat. 1st Ramadhan jatuh hari Sabtu kira sempatlaa badan nak "practice" untuk puasa masa cuti ni. Bila dah start keje, at least nanti badan takdelaaa rasa penat sangat sebab badan dah start biasakan diri dengan puasa. Huhu
Bazar Ramadhan memang banyak yang dibuka masa bulan puasa ni. Tapi perlu beringat jugak tentang penularan virus H1N1. Sebab bazar Ramadhan ni mmg tempat yang sesak dengan orang. Sentiasa perlu mengamalkan tahap kebersihan yang tinggi agar kita kurang terdedah dengan virus ini.
Kepada yang sedang demam atau mempunyai tanda-tanda seperti batuk atau selsema perlulah menjauhkan diri dari kawasan yang sesak dengan orang ini. Ini bagi mengurangkan kebarangkalian penularan virus ini dapat dikurangkan.

Diri Kita Tanggungjawab Kita

http://www.badanlangsing.com

Dapatkan herba-herba untuk kesihatan wanita dan lelaki di sini

0 comments:

 
Ini merupakan blog persendirian BadanLangsing.com - Segala penulisan berdasarkan pengalaman, pemerhatian, pembacaan dan pandangan peribadi penulis. Sila layari web BadanLangsing.com untuk mendapatkan produk-produk kecantikan dan kesihatan.

©2007-2009 Blog BadanLangsing.com | BadanLangsing.com